0Produs(e)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

Politica de returnare a produselor

 Politica de returnare a produselor

Conform drepturilor conferite prin OUG 34/2014, OG nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare, si legea nr. 449/2003 aveti la dispozitie 30 zile calendaristice de la primirea coletului sa ne instiintati despre intentia dumneavoastra de a returna produsul achizitionat. Ne puteti instiinta prin e-mail la adresa support@clover-fashion.ro sau la numarul de telefon afisat in sectiunea contacte, avand dreptul de a nu invoca niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare(daca este cazul).Totusi, pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite clientilor nostri va vom fi recunoscatori daca ne veti spune motivele returnarii. Atunci cand ne veti anunta despre intentia dumneavoastra de a returna produsul trebuie sa specificati modalitatea de compensare, alegand dintre : inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc sau primirea banilor inapoi.

Daca alegeti prima varianta ( inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:

1.daca produsul ales de dumneavoastra este mai ieftin atunci noi va vom returna diferenta in contul dumneavoastra bancar;

2. daca produsul ales de dumneavoastra este mai scump atunci veti plati diferenta ca la orice alta comanda.

In cazul in care alegeti varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne comunicati un cont bancar de-al dumneavoastra. Plata returului se face in 5 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului si a tuturor informatiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect si titularul contului).
Conditii pentru returnarea produselor: sa ne instiintati prin e-mail sau telefon in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului, de intentia dumneavoastra de a returnare si produsul sa nu prezinte semne de deteriorare.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de produsul achizitionat, cumparatorii ne pot contacta in scris la adresa support@clover-fashion.ro, sau la numarul de telefon afisat pe pagina noastra. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.